Ekonomi

18. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaförlük Fuarı – BeautyEurasia KAPILARINI AÇTI!

Türkiye ve Avrasya’nın başkan şubesi ve iş birliği platformu BeautyEurasia bugün kapılarını açtı. Geçen yıl 17 bin yerli ve yabancı departman profesyonelini bir araya getiren fuar bu yıl da yoğun ilgi görüyor. 70’i aşkın ülkeden 600’den fazla yabancı satın alma profesyonelini 3 salonda bir araya getiren fuar, 17 Haziran’a kadar devam edecek.

Bu yıl dünya genelindeki üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini ön plana çıkaran BeautyEurasia, 17 Haziran Cumartesi gününe kadar devam edecek. BeautyEurasia VIP davetli heyet programı kapsamında; Başta Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere 70 ülkeden 600’den fazla profesyonel alıcıyı katılımcılarla buluşturuyor. Bu program ile katılımcılar çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklıklar kurma fırsatı buldular. Fuarın en değerli ticari platformlarından biri olan fuara başta Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkelerden olmak üzere 450’ye yakın yerli ve yabancı firma yoğun ilgi gösteriyor. dal.

Bölgesinin en büyük branş fuarı olan ICA Events tarafından düzenlenen BeautyEurasia, bölümün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Adil; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki segmentin küresel ve bölgesel gelişme alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak yeni fikir ve çalışmaların tanıtımı için etkin bir platform görevi görmektedir.

BeautyEurasia Türkiye ekonomisine katkı sağlıyor:

2023 yılının ilk çeyreğinde ihracatı 2022 yılının aynı dönemine göre %27,1 artarak 652,3 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe BeautyEurasia, güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, katılım ve ihracat fırsatları yaratıyor. İlk çeyrek dönemde ihracatın artması ve Türkiye’nin kozmetikte değerli bir üretim ülkesi olarak öne çıkmasıyla birlikte, katılımcıların daha fazla ilgi gösterdiği fuarın ziyaretçi sayısı da geçen yıla göre artıyor.

Geçtiğimiz yıllarda fuara gösterilen ilgiden çok memnun olduklarını ifade eden, BeautyEurasia Fuar Müdürü Filiz Mehmedovafuarla ilgili görüşlerini şöyle dile getirdi: BeautyEurasia’da öncelikli hedefimiz, şirketlerin stratejilerini ve yeniliklerini gözlemleyebilecekleri bir alan yaratarak, geçen yıl elde edilen 400 milyon avroluk iş hacmini artırarak bölüm dinamiğinin hızlanmasına ve büyümesine katkıda bulunmaktır. Şubenin bu başarısına, geniş bir ağ oluşturma ve iştiraklerin pazar potansiyelini keşfetme fırsatı sunan BeautyEurasia ile katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz. 18 yıllık şube tecrübemiz ile katılımcılarımız ve ziyaretçilerimiz ile tekrar bir araya gelmek bizler için büyük bir mutluluktur” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

habererenler.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort